SlovenščinaHrvatskiSrpski

Za ljubitelje kave

Barcaffè kave

Različne arome, različni načini priprave, a vedno tisti značilen Barcaffè okus.

Odkrij več

Premakni se

Dobra kava te zbudi. Najboljša te premakne. Odkrij projekte, ki premikajo.

Barcaffè svet

Naš svet se vrti okrog kave. Vstopi vanj in poglej, kako smo se premikali skozi čas.

Spletna trgovina

Da ne boste nikoli ostali brez svojega najljubšega rituala, obiščite našo spletno trgovino.

Portret ob kavi

Matea Benedetti: »Da vztrajaš, potrebuješ dolgoročen cilj«

Matea Benedetti, ustanoviteljica ene najbolj ekoloških svetovnih modnih znamk Benedetti Life in pionirka trajnostne mode na slovenskih tleh je v intervjuju Portret ob kavi s Primožem Lukežičem razkrila, kako je navade najprej spreminjala pri sebi nato pri svojih potrošnikih, kaj je njen recept za uspeh, predvsem pa kakšna je njena vloga na tem svetu – ustreči potrošnikom ali vračati planetu?

Poglej inspirativen video intervju:

KAVA: za lep začetek dneva

K prvemu koraku v smeri uresničevanja ciljev naj bi nas spodbujala tudi jutranja kava, šele takrat, pravi Matea, se zares zbudi in vstopi v »lep začetek dneva«. Uživa v turški s kozjim mlekom. Kot pravi Primorki ji pogosto zavre kar v kafetjeri. Je to njen recept za uspeh? Le začetek.

MOTIVACIJA: »Vse se da, če se hoče«

Najpomembneje je verjeti, da se vse da, če se hoče. »Imeti moraš vizijo za deset, petdeset ali sto let vnaprej! Ni dovolj, da tvoj pogled seže od danes do prihodnjega leta«. Pravi, da je pomemben le končni cilj in ko se tega zaveš, se vedno vrneš nazaj na svoje tirnice, tudi ko te kaj iztiri, saj »dolgoročnost cilja presega tvoje omejitve«. Zase pravi, da bo do svojega cilja prišla, ko je verjetno več ne bo, a mu kljub temu ostaja izjemno zvesta.

VIZIJA: Najprej planet, nato profit in kupci

Mateina okoljska ozaveščenost presega nujo po visokih dobičkih, namreč z etičnimi poslovnimi praksami želi javnostim vcepiti vrednote odgovornega potrošništva.

Eno modno kolekcijo predstavi na vsaki dve leti. Tako upočasnuje postopek potrošnje, kljub temu da takšne prakse v njen žep prinesejo veliko manj kot sicer, saj modne znamke naredijo tudi po 24 kolekcij na leto. Zato se mora znajti, predvsem pa izobraziti kupca – navaditi ga na nove vrednote.

Ne glede na veličino svojega odtisa pa dosežke vidi le kot kredibilnost blagovni znamki, ostaja z nogami na tleh in osredotočena na svoj cilj - planet.

bojan cvjeticanin portret
Foto: Primož Lukežič

Zadnje novice