Kampanja temelji na iskanju posameznikov, ki delajo v nočnih urah, nominacijo pa lahko do vključno 25. 4. oddate tukaj.
Komunikacijska orodja smo zasnovali s pomočjo izbranih posameznikov, katerim smo med prvimi omogočili, da za minuto odložijo svoje delo in poskrbijo za lepšo noč, polno energije. V začetni fazi kampanje smo tako s paketi kave presenetili babice v porodnišnici Postojna, dežurno veterinarsko ambulanto ter pogumne gasilce Gasilske brigade Ljubljana.
Delo nočnih junakov smo dokumentirali v videoposnetkih in z njihovo pomočjo sledilce pozvali, da nominirajo svoje nočne junake ter si z njimi razdelijo 2-mesečno zalogo kave Black’n’Easy.
Videe si lahko ogledate na našem Instagram profilu ali na YT kanalu Barcaffè.
Aktivacija je zaživela tudi na radiu in ulicah slovenskih mest, kjer z inovativnimi degustacijskimi plakati mimoidoče vabimo, da odkrijete nočne junake ter seveda nominirate svoje.
